Grym dag!

Hellu! Är på väg hem, det var verkligen en grym dag idag, perfekt väder!(regnade ju inte alls whoo!) bästa cheervänner och gratis mat till oss cheerleaders haha dagen kunde inte blivit bättre! Vi hade våra grejer på en stor äng och där övade vi med det vi skulle visa upp på scen sen, och det jag tycker var bra är att vi bara slog ihop typ 2 lag helt random och satte ett riktigt bra litet program :)
Haha innan vi skulle upp och visa programmet bara bestämmer vi att ställa oss på scen och dansa och sjunga, så vi står på scen och dansar och sjunger till mamma Mia utan någon övning och slänger in några coola cheer moves haha ;P
Efter när massa i laget gått är jag Michelle och Tindra kvar och tindra går ofc och anmäler oss tre till scenen igen så vi står och dansar till i'm sexy and i know it (vi kunde redan en dans vi lärt oss på träning) det var faktiskt skit kul :D
Grym dag hur som helst, och det ska bli super nice näst nästa vecka(haha) för då är det nån OS grej i stan och vi ska vara där flera dagar! Haha jag och Michelle ska dit direkt efter skolavslutningen det blir bara av med fin kläder och på med träningskläder och rosett! ....Kom precis på att jag sitter med rosetten på bussen, Nuu vet jag varför alla stirrar på mig, men varför ta av den om dom ändå sett den? =)
Haha vi sees <3//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0