Hur det gick

Hej! Nu är jag hemma, är helt slut!
Först när vi kom dit fick jag värsta chocken det var sjukt många som skulle söka till A.lag men vi delades iaf upp i grupper och körde allt i stationer, uppvärmningen gick skit dåligt mådde typ as dåligt mådde illa och sånt(vet inte om jag var nervös eller vattenbrist) sen iaf blev det bättre vi körde ramsan med rörelser till gick bra eftersom jag redan kunde ramsan och rörelserna ;) sen hopp gick också rätt bra känner mig riktigt nöjd med min toetouch, vigheten gick såklart bra, Men chockerade nog gick dansen sjukt dåligt?! Jag bara failade totalt, jag blev riktigt sur på mig själv för det, sen gymnastik den stationen jag varit mest orolig om men det gick bra, min handvolt blev väl inte som jag ville men den blev rätt bra, och flickisen gick också bra(sa mamma så man vet ju aldrig) men den kändes bra, sen topp stretch det kändes bra min bow blev nog bäst ;P
Men nu får vi se hur det går, jag är inte säker om jag kommer in men jag är glad att jag sökte och om jag Inte kommer in får väl junior B också funka det är inte hela världen, men jag tänker då ta privatlektioner :)
Nu ska jag iaf kolla film är riktigt trött har tränat i kanske 3-4 timmar
//Felicia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0