I did it ;)

Hej! Nu är jag hemma och ska ta en dusch och dra på mig mjukis shorts och nån tröja, och bara chilla!
Jag har obeskrivligt ont i fossingarna!
Har stått upp nästan hela dagen och jag är platt fot och hade ballerina skor(dåligt val) och jag vill aldrig mer se ett enda akvarium! Haha jag räknade ihop idag för att se hur många akvarium jag städat den här veckan och jag kom till ca 38 stycken! Mina händer gav precis upp nu också haha, dom är torra, har massa hack sår från akvarium och annat jobb, meeen jag överlevde ;) det var ett ganska kul Prao jobb, ett hårt jobb men också kul när man fick göra något annat förutom att hålla på vid akvariet, som att bada fåglarna<3 men en kul grej jag kommer sakna är när alla ungar stirrar ihjäl sig när man fixade vid akvariet, ormen, ödlorna, smådjuren eller fåglarna ;) haha så himla kul när någon unge kom och frågade om fiskarna bits?!
Nä men ett kul prao jobb som sagt, inget jag skulle kunna tänka mig göra om men det var kul att få lära sig lite mer om djur ,hur en affärkedja fungerar och det var kul att dom lät mig fixa med dom coola djuren också trodde inte jag skulle få göra det =)
Btw fick inreda mitt egna akvarium idag det var faktiskt as kul och det blev snyggt ;) och dom som jobbade där hade egna hundar med sig och det fanns en sjukt söt hund som skulle "fårvalla" marsvinen imorse ;P haha han satt bredvid mig hela morgonen och höll koll på vartenda marsvin <3
Vi ses! Blir en ta det lugnt kväll för jag ska upp rätt tidigt imorn också //Felicia

Jag vill inte ha ett akvarium längre!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0