Papegojor<3

Hej! Ska sova snart tänkte bara göra ett snabbt inlägg :) idag fick jag städa och fixa hos ormen, haha jag rörde den inte men det kändes ju ändå lite små läskigt liksom ;) och sen fixa jag hos ödlorna :P
Och jag har blivit helt förälskad i papegojor! Åh vad dom är underbara ärligt! Skulle "bada" alla fåglar idag och då har man en sorts spruta (ungefär en sån där spray flaska till blommor) men då får man öppna buren spruta lite vatten på fåglarna(inte som en vattenstråle utan utspritt eller vad man säger) och jag valde att ta dom två papegojorna sist eftersom jag tyckte dom var lite små läskiga, liksom enorma fåglar som är helt vilda;) men när jag försiktigt öppnade buren och sprayade med vattnet på ena papegojan började den sprätta ut alla fjädrar hängde med "klorna" upp och ner vid takgallret och bara njöt av vattnet! Guud det går inte att beskriva hur sött det var!
Nu vill jag ha en papegoja<3
Vi ses! \\Felicia
Haha skulle btw klippa klorna på min kanin och för att komma åt baktassarna måste man sätta kaninen på rygg, det är ganska svårt eftersom dom känner säg väldigt osäkra i den ställningen men med lite övning och troende för personen slappnar dom av! Haha kolla min kanin liksom! Hon höll på att somna <3(det ser ju lite weird ut men dom gillar det?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0