Run in the rain!

Hej! Jag ligger och chillar och fundera på att gå ut och springa? Alltså vädret är ju lite tråkigt känns inte så kul att springa i molnigt kallt väder som senare kommer bli regn! -.- springer kanske ändå efter maten =)
Idag blev jag iaf typ färdig med allt skolan och det är inga fler vanliga skoldagar nu, det känns både skönt och jobbigt för nu är det såna här onödiga dagar, som typ på fredag då måste alla först till skolan sen till hellasgården! Känns ju så dumt för oss som bor så nära hellasgården -.- på måndag är det nån Nacka idrottskamp och min grupp är trååååkig! Ingen tjej från 8.an bara jag, och osociala 7.or ,9.or som bara är snälla för betygens skull och 6.or som står med mobilerna och spelar appspel...haha typ ;P
imorn är man iaf halvt ledig, nån samla in pengar dag då man ska jobba för pengarna, jag har planerat att typ öh städa köket? Haha sen måste vi till skolan och lämna in pengarna och det är nån utställning typ? Jag har planerat att gå upp vid 9 gå ut och springa sen hem äta frukost sen fixa med uppgiften typ ;)
Haha långt inlägg :P vi ses <3 //Felicia

Fick rosa rosor igår :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0