Taggish!

Tycker jag bloggar rätt mycket nu för tiden? Får se hur länge det håller?
Just nu är jag iaf på väg mot träning, känner mig lite extra taggad idag =) det är faktiskt inte många träningar kvar tills vi splittras! Det känns ganska tråkigt för jag har lärt känna så många i det här laget, men om jag nu kommer in i A.lag kommer jag inte känna nån om jag inte kommer in och söker till B.lag istället och kommer in där då kommer jag gå med massa som jag gått med i mitt gamla lag så det är ju det positiva!
Ska iaf njuta av den sista tid vi har tillsammans för sen har jag ingen aning vad som händer...:)
Haha vilket djupt inlägg känns det som ;) byee //Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0