Typiskt mig!!

Halloj! Sitter på cafe och äter en goodie lunch :) jag är så himla dålig på att dölja ansiktsuttryck ibland! Hade bestämt att idag skulle jag äta på ett kebab ställe! Gick med säkra steg mot stället, sen när jag kom dit blev allt helt stilla i huvudet och killen som tog emot beställningar lät skit trevlig och typ fråga vad jag ville ha och så, jag var helt off i huvudet eftersom jag ville ju inte ha en jäkla kebab det var min hjärna som "lurat" mig dit, så jag svarar typ: eh eh jag vill typ inte ha och så gick jag i väg och jag var medveten om att jag gjort en: jag blir illa mående av den här maten minen -.- så typiskt mig! Nu äter jag iaf nån sorts sallad, jag brukar inte vara särskilt hungrig vid lunch så därför äter jag hellre små maträtter som sallad och sånt =) men jag tycker inte kebab är jätte äckligt men jag vill äta något lätt och inte så fett :P vi sees ska checka lite skolavslutnings klänningar snart bye <3
//Felicia
Hahaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0