Då var det fredag!

Äntligen fredag (: Har haft världens stressigaste vecka med prov och inlämningar, och jag har fortfarande en inlämning som ska in idag, därför får jag tillbringa ännu en fredag hemma och skriva som en tok! Sen på kvällen får jag typ belöna mig själv med x factor <3 haha ;) Sen under helgen ska jag ladda mig inför Falun! Vi åker ju på måndag, ska faktiskt bli lite kul :) man sitter ju liksom inte fast i en byggnad utan man får gå lite vart man vill och äta ute, köpa snacks eller vafan ;) Jag och några fundera på att gå och kolla breaking dawn part 2 när vi är i Falun? :) även om den inte kommer vara så bra(eftersom jag läst böckerna och allt var uselt) men vem det dom kanske överraskar mig, tänk om filmen är as bra? (:
Nä men som sagt även fast jag missar några träningar som jag har haft ångest för i flera månader? Så blir det säkert awesome i Falun, förutom att 6.orna ska åka med oss -.- Men dom är ändå livrädda för alla i 9.an sooo? ;)
Haha bloggar väl lite sen?
//Felicia

Om jag har rätt nu så är detta alltså kunskapssgården i Falun?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0