Friday!

Hej! Äntligen fredag ;) jag är påväg mot skolan men direkt efter morgonsamlingen så åker hela 9.an iväg till gymnasiemässan där vi kommer vara tills vi slutar, så det är skönt att man slipper åka tillbaka till skolan (: och efter mässan drar jag och några frieeends till stan och äter lunch ;)
Imorgon ska jag typ till Sollentuna för att Oscar zia är i Stockholm i helgen och jag vill för fan ha en till kram! Haha och han ska uppträda där så det vill jag inte missa! Vi får se och the queenah hänkar på....annars får jag ta med min syrra för alla vägrar typ följa med ,haha ingen av mina kompisar vill se Oscar :(

Får se när jag bloggar sen? (: //Felicia

Justeee har inte presenterat min lilla klass(eller basgrupp som det heter)
Jag sitter helt cp i know...Men jag trodde alla andra också satt sådär med benen -.- ser ut som en tönt ;) (är den längst ner i svart vit tröja)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0