Holaaa!

Tjenixen! Haha försöker komma på nya hej fraser så man kan variera lite ;)
Ligger i sängen och ska läsa min bok som jag måste läsa för svenskan -.- egentligen är boken säkert inte tråkig den är så bra att boken blivit uppköpt av Hollywood för att bli film(har en känsla av att jag redan skrivit det här??) men jag vill läsa om Harry Potter böckerna!? Haha får av någon anledning en riktig julkänsla när jag läser vissa av HP böckerna? ;P och dom är så myyysiga att läsa (: alltså seriöst hogwarts in my heart <3

Haha men imorn efter skolan tänkte jag dra till sickla och köpa ny hårfärg, tycker det börjar bli dags att liva upp håret med lite trevlig blond färg :) det som är lite skumt är att min utväxt blivit ljusare? Jag färgade senast för två månader sen, och jag brukar annars alltid ha en ordentlig mörkbrun utväxt men den är inte alls lika mörk? Inte ens när jag har uppsatt....hehe kanske mitt hår börjar bli ljust :D vore ju helt underbart!!! ;) (vilket är omöjligt men jaa)

Vi ses <3//Felicia

Den här färgen använder jag alltid! Färgen är super bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0