I Falun!

Hejsan! Nu är jag i Falun! mesd 0000+ bästasrte mickan(skrivet av mickan? hon har precis lärt sig skriva haha :P)
Vi kom fram vid lunch, så vi packade upp och bäddade på våra rum. Sen gick vi och åt lunch, sen hade vi en lektion, jag hade syslöjd och ska göra ett klädesplagg! haha det kommer säkert bli super fint....
På kvällen drog jag och några ner till ica maxi och köpte lite stuff. Efter gick vi och åt middag, sedan gick vi in i någras rum och berättade sämsta spökhistorierna (: Efter tänkte vi knacka på 6.ornas dörrar! haha
Och nu sitter jag vid datorn med några och försöker blogga ur dom här sämsta datorerna (:
 
hahah har inga bilder vi ses! //Felicia xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0