Isak danielson <3

Godmorgon! ligger i sängen med en hals som dödar mig!!! Tror jag blev smittad av Queen i lördags, kom på idag att jag åt av hennes mat och Queen var redan förkyld. Inte bra :( Får väll dricka massa te idag och se om det blir bättre?
Lyssnar i alla fall på Isaks musik på spotify (: Seriöst jag älskar hans röst! Han har sin egna stil och är konstig :D haha jag gillar det ;)
Missade förresten oscar i lördags för att vår piss buss var försenad -.- Men jag tror han ska uppträda mer i stockholm snart, så det känns helt okej, vi fick se alexander och Malcolm iaf (:
 
 jag bjuder på lite Isak videos! (från x factor i fredags och hemma videos)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0