My foot

Halloj! Ligger i sängen efter en sjukt lång dag, känns det som. Fast ändå ganska kort eftersom vi lämnade skolan 12 för att gå till teatern, den var rätt skum, början var väl kul sen tröttnade man. Efter satt jag kvar i diselverkstaden och körde PH och svenska redovisning, det gick väl bra.
Sen hemma pluggade jag, och lite annat och så drog jag till träningen där jag också pluggade lite innan, och vi sprang som tur inte utomhus (tack för det!) Sen efter träningen när jag gick till busshållplatsen fick jag ont i foten, så jag måste väll stukat den eftersom jag råkade landa med tårna först i golvet när vi byggde(fråga inte hur jag lyckades) haha synd att jag inte stukade den så ordentligt att jag inte skulle kunna åka till skolan imorn och skriva prov ;)
Ska väl sova nu, Tagga kemi prov imorn då? Elektroner, protoner, neotroner osv!
Haha Se jag har minsann pluggat (:

Old pic!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0