Orkar inteee!

Hej, är på väg mot skolan och min buss var väldigt sen så då blir jag själv sen....orkar egentligen inte åka till skolan, mår ganska dåligt fortfarande. Men om jag stannar hemma blir det ingen träning och jag verkligen måste klara en sak idag! För jag ska göra det på juluppvisningen och det är dags att lära sig nu, orkar inte vara fegis (:

Och juste imorgon blir det gymnasiemässan, har 4 gymnasium jag ska kolla extra om. Alla med dans eller akrobatik ;) hehe
Kan tipsa om en app som heter gymnasiemässan och är super bra! Man kan lägga till alla de gymnasium som man finner intressanta i favoriter på appen och sen på gymnasiemässan är det bara att typ klicka upp det gymnasiet man vill veta mer om så är det en karta som leder dig till det stället. Vilket kan vara bra eftersom hela stället kommer vara fyllt med människor speciellt 97.or! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0