Tänker inte svara på Sms eller Kik.

 
Felicia, min åsikt var inte riktad speciellt till sig! den ar faktiskt till alla!  Men extra speciellt till två tjejer som var helt deppiga efter X-factor grejen! 
Efter en kvart var det två tjejer som la upp en bild där deras mascara rann vid kinderna, och de skrev värsta texten om x-factor och då tycker jag att det lite överdrivet! Hittade inte bilden men här är artikeln från aftonbladet!! OM NI INTE TROR MIG SÅ (http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article15717698.ab)

De två 14-åriga flickorna blev förkrossade när ”X factor”-Oscar röstades ut.

Tjejerna la upp en bild på programmets officiella Facebooksida och möttes av tusentals hatkommentarer.

– Ingen människa ska behöva utstå något sådant här, säger Marie, mamma till en av flickorna.

  Erik Sidung, pressansvarig på TV4 förklarar att sajten varit obemannad.

”Horungar, hoppas ni dör”.

”Alltså om jag inte hade tappat min pistol skulle jag skjuta er”.

”Skjut fjortisarna... vem fan bryr sig om att nån jävla snubbe åker ut ur ett meningslöst program? riktigt skämmigt.”

Kommentarerna är bara tre i mängden tillhörande en tråd på TV4:s officiella Facebooksida för talangjakten ”X factor”. Två 14-åriga flickor publicerade en bild som visade hur ledsna de var över att favoriten Oscar Zia tvingades lämna programmet i direktsändning i går.
 
HEJDÅ// queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0