Trött människa...

Hej, är på väg mot hallen, är faktisk inte så taggad idag! Jag är extremt trött, och Lisaaa kommer inte idag och har redan tränat idag på idrotten och då körde vi gymnastik, så nu blir det mer gymnastik!
När jag kommer igång blir det väll bra som det oftast brukar bli.
Inget speciellt har hänt i skolan idag, ska jag vara ärlig vill jag tillbaka till Falun! Haha det var bara så chill där:)
Inga läxor, roliga lektioner, en halvtimmes längre sovmorgon än när jag brukar gå upp i vanliga fall och helt awesome på kvällarna när man kom på massa random!
Haha men vi ses! Det blir ju snart laghelg med laget så då ska vi sova över och sånt (:
//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0