Förkyld igen!

Hej, är på väg hem efter en ganska seg och tråkig dag i skolan, har blivit förkyld igen, så har fått gå och snyta mig på toan typ 5 gånger, var helt täppt! Lika som mycket när man är förkyld och vaknar på morgonen, jag tror jag blivit förkyld igen för att jag började träna igen för tidigt...Men jag har inte ont i halsen och så länge jag inte har det måste jag träna inför showcase så jag är redo och kan allt perfekt!
Det var en ganska bra dag igår i alla fall eller fysik prov är mindre kul, men efter skolan var jag with some friends, vi bakade en as snygg munktårta haha ;)

haha aa det var min dag igår, idag har jag bara suttit och pluggat för att komma ikapp, har känt mig as tråkig som bara suttit och varit snuvig och räknat matte typ...
Haha konstigt inlägg ;) nä men ska hem och äta,plugga(och snyta mig!!)sen åka på träning vi ses (:
//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0