Fuck sl bussarna

Hej, hatar verkligen sl bussarna! Förut var det alltid jag som kom för sent för att Jag missade bussarna, men nu är det bussarna som kommer för sent till busshållplatserna!! Jag gick till busshållplatsen typ 4 minuter innan bussen gick men då ser jag min buss åka förbi typ 3 minuter tidigare! Sen kommer inte bussen förrän jag egentligen ska vara framme i sickla vid den tiden!!! Och seriöst jag ska till Globen och vara på kunskapsgymnasiet hela dagen idag med alla i 9.an och vi åker på morgonen, dom kommer ju åka utan mig tack vare skit SL!
Ärligt deras jobb är att passa tider för att kunna skjutsa oss! Att vara sen med bussen en gång är okej, men typ varje dag, är verkligen inte okej!

Haha behövde skriva av mig är verkligen skit sur för bussen är liten också//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0