Har tråååkigt, liten fråglista kör man på då!

Har extremt tråkigt, eftersom det är måndag och jag egentligen ska plugga, men gärna skjuter upp det nån timme
Därför tänkte jag blogga med en liten frågelista (: Det var ganska längesen jag gjorde en sån och nu vet jag att det ibland är lite nya läsare som besöker vår "framgångsrika" blogg ;)
 
Så vi kör på en liten lista då!

Namn: Felicia

Ålder: 15

Är du lång eller kort? ibland känner jag mig väldigt lång, men oftast känner jag mig lite kort, eftersom alla mina kompisar växer typ ikapp mig nu, jag har verkligen stannat på 165 i snart 2 år? Men inget som besvärar mig

Född: I Stockolm

Bor: Stockholm

Gör just nu: Bloggar och lyssnar på spotify :)


 
Vad är du rädd för: åka tunnelbana själv, konstiga människor, faila i framtiden .....och annat jag inte kan komma på 

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: ojoj hm....kanske mina ögonbryn!? haha för jag har aldrig behövt noppa dom...Sen vet jag inte riktigt, alltså är varken missnöjd eller nöjd hos mig, alltså upplever inget som påverkar mig vardagligen ;)

När skrattade du senast: Idag i skolan.

Vad var du rädd för när du var liten: Clowner! haha fick panik så fort jag fick syn på en

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: författare?

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: 2 gånger

Värsta smärtan du råkat ut för: När mitt knä gick ur led .

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Resa utomlands

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: kommer inte på något....haha happy child :D

alla fritidsaktiviteter som du gått på:ska försöka minnas allt nu: Dans, konståkning, gymnastik, fotboll(varade en vecka) ridning, teater, scouter, kör, simming, thaiboxning...vet att det är säkert minst 5 saker jag glömt men här är några av grejerna jag gått på ;)

Håller du på med en sport nu? Vad för något? yes jag tränar cheerleading som kanske alla vet?

Varför tränar du just den sporten? Det började väll med att jag ville börja på gymnastik igen, men jag var för gammal, sen tillslut efter lång fundering och lite youtube klipp bestämmde jag mig  för att börja på cheer eftersom det är blandat med gymnastik, sen insåg jag att cheer är mycket mer än bara gymnastik, man måste provat cheer för att förstå tror jag? (:

skador du fått i sporten: Har inte riktigt fått en allvarlig skada, har haft lite problem med handleder, axlar och knän men när jag har ont sätter jag bara på handled eller knäskydd, Och min axel är det ingen fara med (:  

Någon du ser upp till: En som gick i min förening förut


Har du varit utomlands någon gång:  ja massa gånger!  

Vilken plats var finast: Thailand (:

Största stad/städer du varit i: hm kanske bangkok och new york (kommer dock inte ihåg NY eftersom jag var typ 2 år, så det räknas kanske inte?)

Favorit artist/artister och sånggrupper: Har ingen favorit sånggrupp, men favorit artist är just nu kanske justin bieber och om isak var en officiell artist skulle jag säga isak också ;)

Kändis crush: josh hutcherson var ju en favorit för några månader sen, har tappat det lite just nu, får säkert tillbaka det efter att jag sätt catching fire(hunger games) just nu är det väll Isak danielson för fan! :D han kanske inte är någon himmla perfekt hollywood kändis men han är jäkla orginell, super söt och sjunger amazing och hans brittiska är underbaaar!

Favorit serie/serier: Dance moms, dance moms miami, cheer perfection, jersey shore? haha har börjat kolla på den -.-

Har du någonsin tagit eller provat droger: Ush aldrig!

Rökt: Nej! Har ett ord för det: Äckligt

Snusat: Nope, också äckligt

Druckit: Nej jag är inte intresserad av alkohol, ser ingen poäng med att dricka när man är 15? (:

Har du piercing eller tatuering: Hehe i öronen? ;)

Storstad eller landet: Åh vet inte! skulle inte vilja bo på landet men inte heller storstad för jag blir störd av alla bilar när jag sover och det är för dött på landet ;)

Hamburgare eller pizza: kanske hamburgare

Kött eller fisk: Kött! ..

Hund eller katt: Katt :P

Aftonbladet eller Expressen: spelar ingen roll, läser ändå aldrig dom typ,

McDonalds eller MAX:  Har typ aldrig käkat på Max....och jag hatar verkligen mcdonalds, så ingen 

Vin eller Öl: Vafaaan inget ;)

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: Utlandet (:

Sport eller nyheter: Kanske nyheter för det är bara om typ fotboll på sport = tråkigt!

Hockey eller fotboll: Inget

Sommar eller vinter: Sommar.

Vår eller höst: Vår!

Flyg eller tåg: Flyg ofc ;)

Bil eller buss: Bil

 

hahah jaa det var lite random frågor och svar ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0