5 timmar senare....

Nu har jag suttit med min NO i ungefär 5 timmar....kul! Äntligen färdig la ner hyfsat mycket tid på den, bara för det kommer jag få ett E men som sagt inte mitt ämne så skulle inte bli speciellt förvånad. Jag har dessutom gjort SO samtidigt haha jag kan använda båda mina hjärnhalvor samtidigt ;) nä men visste ni att eftersom jag är vänsterhänt använder jag mer min högra hjärnhalva än den vänstra och i den vänstra finns allt det där matte och logik med andra ord allt det jag inte förstår mig på, medans på den högra finns mer kreativitet, dans, och språk typ! haha läste det på någon sida förut, det förklarar min personlighet med typ 99.9% ;) Dessutom märkte för kanske ett halv år sen att Tilde är vänsterhänt!Det roliga är att det är inte det vanligaste direkt, jag till exempel har inte ärvt det av någon familjemedlem, men tilde kan ju inte ärvt det av mig vilket betyder att någon i släkten bakåt i tiden varit det??
Hahah ingen aning hur jag kom inte på ämnet?
 
Men vi ses, ville bara blogga för att dra ut på en viss persons datortid hehe! (: -----> my geek sister
 
åh my lovely Thailand! (bildbrist...)
 
//Felicia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0