Awkward!

Hej, haha gud skulle precis gå på bussen och alla platser var upptagna förutom en, så jag skulle precis göra en smidig liten vändning och sätta mig där ,men precis då ser jag en liten 2 åring sitta där och jag vill inte sitta bredvid en bebis så jag skulle vända och gå vidare men då snubblar jag på mina egna skor som råkar vara klumpiga uggs så jag såg ut som en riktig fjant haha!
Anyway är på väg hem, ska nog bara äta lunch sen vila och typ städa mitt rum,
önska just nu att jag blev frisk! För nu på träningen fick jag sitta och titta på i 3 timmar! Alltså varje vattenpaus sprang jag typ runt på mattan, hatar verkligen att vara förkyld!! Man kan gå till skolan, men inte träna ....that sucks
Men vi ses!

Adrenalin kick på hög nivå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0