Boring!

Hej, sitter i sängen och försöker skriva färdigt min labbrapport på datorn, den blir verkligen dålig!  NO har aldrig varit mitt starka ämne i skolan för det är syster till Matte...haha ;) Är nog lite mer av svenska,engelska och SO person, fast alla ämen i skolan är tråkiga så ser inte direkt någon framtid med något av ämnena, eller okej svenska och engelska är väll inte det lättaste att komma undan i vardagen but still! (:
Har hur som helst studiedag idag, och jag hatar att jag vaknar typ 6.30 och är as pigg! Seriöst jag är helt död när jag måste gå upp så tidigt i vanliga fall, men när jag har sovmorgon så vaknar jag vid den tiden utvilad och pigg? ärligt! haha
Men jag gick inte upp såklart, låg kvar till 8.30 sen gjorde jag en super god frukost och kollade på Mtv awkward, tog en dusch och tvingade mig själv att plugga....borde kanske fortsätta nu? ;)
vi ses! //Felicia
 
bjuder på x-factor Isak Danielson som sjunger...helt...otroligt ...helt enkelt.
Sämst kvalitet från x factor uttagningen, hittar ingen annan som går att bädda in, så här är också en halo cover som han sjungit, fatta 14 år med en sån röst!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0