Dance moms <3

Hej, har precis kollat ett Dance moms avsnitt (: seriöst bästa serien! Idag i alla fall har jag varit först på kostföreläsning sen var det demo för några i laget efter det mötte jag upp mamma och åt lunch i forum och försökte hitta ett par höst skor, men gud finns verkligen inget snyggt, känns som att det suttit ett gäng hjärndöda designers och gjort alla dessa skor?! Haha bara min åsikt
Tror jag beställer från internet,

Annars innan forum när vi skulle vara demo så var det jag och en från lagets tur, vi fick först värma upp och stretcha sen fick i gå ner till hallen och skulle visa våra hopp och jag trodde det bara skulle vara kanske 3 stycken som skulle kolla men det visa sig vara runt 20 pers! och det var många som kom från massa olika duktiga föreningar, men det gick typ bra vi fick applåder efter varje hopp haha ;)
Nu ska jag väll gå och göra mig i ordning, kanske slå på en film och lägga mig i sängen för imorgon ska jag upp runt 9...träning of course
Men vi ses //Felicia

Hahah var bara tvungen att prova det här hoppet när jag kom hem, älskar det hoppet, så gav det ett försök blev väll okej för någon som aldrig gjort det förut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0