Dance moms på TV3!!

Hej, ligger i sängen och väntar på att
x-factor Ska börja (: medans kollade jag runt lite på mobilen och såg då att dom har börjat sända Dance moms på TV3! Blev verkligen skit glad att Sverige börjat sända den här grymma serien! Även om jag redan sett alla säsonger är det riktigt kul att veta att min favorit serie som jag själv hittat genom youtube börjat sändas här! Lovar att den serien är så värd att titta på, man måste inte ha intresset dans för att gilla serien, ge den gärna en chans, kan säga redan nu att säsong 3 är bäst, och just nu väntar jag på säsong 4! Och i dance moms miami väntar jag på säsong 2 (:
Skulle vara kul om dom började sända toddlers and tiaras på någon typisk kanal som alla har: TV 3,4,5 eller 6
Då kanske någon galning där ute får för sig att starta lite skönhetstävlingar för barn och ungdomar i Sverige, haha skulle ju vara kul att prova ;)
Men vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0