Faaan!

Hej kör med ett litet inlägg nu eftersom jag kommer åka buss ganska länge, som sagt orienterings dag idag och eftersom jag varit sjuk typ hela veckan trodde jag att vi skulle vara vid gustavsberg klockan 10 fast vi egentligen skulle vara där bara lite efter 9! Så när jag sätter mig på bussen börjar jag märka hur tomt det är, hela skolan ska ju orientera så jag trodde typ att jag var för tidigt, istället ringer saga mig och säger att jag snarare är sen! Ärligt till och med när jag anstränger mig för att komma i tid till skol saker blir jag sen...ödet tycker inte jag hör hemma i skolan ;) håller med till 110 %
Haha vi ses
//Felicia

Haha i Göteborg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0