Food!!

Hej! Imorgon är det fredag! Wiee
Veckan har typ gått snabbt men ändå trögt, hade typ längtat hela veckan till att få sova länge men just på lördagen ska hela laget på kost föreläsning och typ prata om mat, väga oss och få veta vad vi borde äta och inte äta och sånt, vi ska vara där 9! Jag måste alltså gå upp typ halv 8 eller kanske 8 ;) och sen efter ska jag göra lite annat kan berätta vad på lördag eller fredag istället (:

Anyway är så extremt hungrig har inte ätit på ca 5 timmar för jag glömde frukt till träning, så jag fick mätta mig med vatten, alltid gott...
Men vi ses har inte så mycket mer att berätta ;)//Felicia

Hahah valde bara en bild från i somras ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0