Home from school

Hej, har precis ätit och nu ligger jag och tar det lugnt någon halv timma innan jag ska byta om och fixa mig till träning och vi ska ut och springa idag, not funny! Förra veckan sprang vi tre varv runt en hel sån där spring bana utan att stanna, var ganska förvånad över hur bra kondition jag hade ;) blir bra med träning i alla fall för jag har haft en sån hemsk träningsvärk/led ont från i söndags vet inte hur eftersom vi inte gjorde något överansträngde men det brukar alltid gå över efter en träning man får liksom stretcha ut all smärta ;)

Haha jag borde kanske ta och läsa ikapp lite i världens tråkigaste bok som alla i 9.an måste läsa, jag är på typ sidan 70 och på torsdag ska man vara på sidan 175!! Den är så tråkigt orkar aldrig läsa boken,
Haha men vi ses
//Felicia

Hahah Queen skickade mig den förut! Den är så bäst, har man sett toddlers and tiaras med makenzie fattar man bättre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0