Idag var dagen jag äntligen gjorde det!

Hej! Är verkligen skit glad just nu, för först idag på träningen var jag helt inställd på att köra stilla flickis på minst en mjuk matta, men vågade inte själv, jag ville bara ha pass. Tillslut såg jag att mina tränare började få kortare stubin eftersom jag inte vågat köra flickis själv på typ en månad, och jag behövde tydligen ingen pass enligt dom, men tillslut körde jag på mjukmatta och det gick bra, så sen provade jag själv på airfloor(som en lång luftmadrass) gick också bra, efter ett tag provade jag på tumblingen(nästan som hårdmatta men lite mjukare) gick också bra tillslut körde jag flickis på vanlig hård blå matta...och jag klara det :D blev skit glad för nu får jag vara med på showcase(en uppvisning för alla tävlingslag) haha ni fattar inte, skulle filmat, men var så trött i armarna orkade inte mer ;) nästa gång i alla fall
Vi ses //Felicia

Här har ni en flickis på hård matta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0