New stuff

Hej, är hemma och kollar på MTV, idag hade jag först träning på morgonen, först sprang vi ute runt hela sickla sjön efter övade vi programmet, jag satte några flickisar på mattan ända tills jag råkade landa på magen och
slog till mitt knä väldigt hårt, så jag kunde inte fortsätta köra flickis, men jag var ändå med i programmet trots att mitt knä gjorde extremt ont, är glad att jag klarade av alla bygg i alla fall (:
Efter mötte jag mamma i sickla och kollade höst jacka och lite annat, blev en jacka och tröja (kan visa sen orkar inte gå och hämta ;P) sen fick jag också ett knä stöd för jag får ont i knät ibland när jag springer + att jag precis gjort illa ena knät ;) haha grym jag är som har förstört båda knäna typ...
Men vi sees ska checka plain jane ;)
//Felicia

(haha satte på mig den så man ens ser vad det är för något :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0