Nu funkar det!

Hej! Längesen? ;) haha något hände med bloggen så fort man försökte logga in den sa att det var fel inloggning typ? Men mailade blogg.se så nu funkar det ;) förra veckan var det i alla fall koreografi helg, skit kul! jag och Lisa var no lifers så vi hade varit i hallen ca 16-20 timmar under hela helgen! Älskar hur som helst vårt program, och musiken är så skööön (; sen på måndagen var jag på utebytesstudent möte och idag var det klassfoto har en känsla av att jag blev såå ful! Meen jag fick sitta längst ner för andra gången i mitt liv ;) haha jag har blivit en kortis!! Och så färgade jag håret igår, blont ofc ;)

Men vi ses ska göra mig i ordning för träning
//Felicia
Lite pics


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0