Orientera imorgon -.-

Hej, har varit hemma nu i 3 dagar! Vill inte ens veta hur mycket jag missat i skolan, anyway imorn är det orinterings dag! Herregud vad tråkigt, ärligt? Och man måste göra det själv! Fatta 3 timmar ensamhet i skogen typ? Kul...
Men jag måste göra det för mina idrotts betyg, även om jag kommer gå vilse och ta fel kontroller som jag alltid gör så måste jag gå!
Annars då? På eftermiddagen mådde jag bättre så tog en Alvedon och halstablett och gick till hallen, men jag bara kollade på med Eleni eftersom båda var förkylda, så vi stretcha typ och låg på lite madrasser lite här och var i hallen, sen på typ slutet av träningen kom det några kamera killar från TV4 och ville filma lite när vi tränade, det var rätt passande eftersom det var vår gymnastik träning så dom fick en hel del bra klipp från allt voltande , det kommer typ inte visas så mycket eftersom dom filmat massa andra sporter men liten skymt kanske man får (: synd att jag just då var sjuk, men det kommer väl kanske fler gånger ;) men vi sees! //Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0