Sjuk igen...

Jaha då var man sjuk igen! Åkte imorse till skolan sen när jag kom dit och skulle ha idrott kände jag hur ont i halsen jag hade och fick en super konstig migrän eller vad det var? Så åkte hem typ direkt sen har jag legat i sängen och segat framför Tv.n
Sen började jag må bättre så jag bestämde mig för att ändå åka på träning men inte springa och överanstränga mig. Det var jag och typ 5 till som satt på "sjuk" bänken och kollade på ;) måste bli frisk till på torsdag i alla fall för jag ska verkligen försöka bli av med så kallade flickis spärren och bara köra och inte tänka! För nu är jag trött på att vara feg, jag vara blev det för att jag landade två gånger på nacken när jag voltade själv

Men vi sees <3 //Felicia

Haha bjuder på en random gammal bild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0