Snart ett år!

Hej, ligger i sängen och försöker slappa innan jag somnar på direkten och vaknar upp av en ny dag som dessutom kommer bestå av ett full späckat schema hela dagen!

Men vet ni vad jag kom att tänka på för kanske en vecka sen, nämligen att nu är det bara typ 4 dagar kvar och sen har jag gått på cheerleading exakt ett år! Kan faktiskt inte riktigt förstå det, på ett år har jag lärt mig massa saker jag bara kunnat drömma om för ett år sen och nu gör jag dom!
Jag hade aldrig gjort en flickis och nu jobbar jag med rondat flickisar och flickisar på hårdmatta, och i idag kan jag bygga på en mycket mer avancerad nivå än för ett år sen! Jag önska verkligen att alla träningar från då till nu blivit filmade det hade varit så kul att se utvecklingen, jag tänker fortsätta och bli bättre för jag vet att jag har väldigt mycket mer att lära, men om man vill något kan man klara det med lite envishet ;)
Undrar hur mycket jag utvecklats om ett år? Har i alla fall bestämt att i år ska jag försöka fota och filma lite mer (:

Haha sorry nu spräckte Inlägget med bara cheer men om jag kanske lär mig göra en design så kan jag sluta blogga här?//Felicia

Några bilder från förra året och nu i år (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0