Sweet apple pie!

Hejsan på er (: haha jag gillar att jag fortfarande bloggar här fast jag sagt i varje inlägg typ att jag ska skaffa en cheer blogg så ni slipper klaga att jag alltid bloggen om cheer...men jag har inte gjort något spännande den här helgen förutom cheer så då blir det cheer! Hehe
Juste idag var det ett år sen jag började på cheerleading, tiden går verkligen snabbt! Om ungerfär exakt en timme gick jag in genom gymnastikdörren och hade ingen aning om vad som skulle vänta om ett år! Läste lite gamla inlägg också, Gud minns att jag övade flickis med två stycken som passade nerför en madrass lutande backe ;) tror vi fick dra lite topp stretch också och min scorp(benet bakom ryggen) var extremt dålig, idag lyckades jag göra en spike(benet är helt rak bakom ryggen)
Vi Ses ;P

Idag och förra året....skillnad?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0