Vill inte!!

Hej, ligger i pyjamas i sängen och reda att kolla en film ;) film valet ligger mellan the hunger games och förtrollad hahah intressant kombination ;) jag har inte sett hunger games på kanske 3 veckor!! Gaaash för lång tid, men förtrollad är så söööt och man blir glad av den (:
Kanske ska ta den kortaste filmen efter som jag ska upp 7.30 imorgon eftersom jag som sagt ska på någon sorts hälsokoll med laget, och sen efter ska några inklusive jag från laget vara demos och det är för att förklara enkelt typ personer som visar andra personer hur man gör olika cheerstunt så att dom personerna som vill utbilda sig till tränare kan lära sig passa i typ gymnastik och massa sånt
Jag ska vara demo i hopp fortsättning (:
Men vi ses måste dra innan Lisa dödar mig på Facebook ;P
//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0