2012 händelser

Nu har jag lite tid vid datorn sååå här kommer 2012 händelser!! haha bättre sent än aldrig ;)
 
Jag uppnådde mitt nyårs mål att göra en stilla flickis utan pass på hård matta
 
Gjorde om hela mitt rum från blåa väggar med tråkiga möbler till ett riktigt rosa tjej rum med nya möbler och cheer prydnader! (: (bara en liten del av mitt rum syns på bilderna)
FÖRE
EFTER
 
Jag slutade på Maestro helt spontant och började på kunskapsskolan
Något som jag i början ångrade lite, men idag är jag så glad att jag bytte!!Det bästa med maestro var dansen och klassen allt annat var bara dåligt!!
 
Jag åkte äntligen till underbara Thailand och besökte alla platser jag hade bott på för några år sen!
Jag kom in i Junior A laget! Och jag höll på att dö när min tränare berättade det, för jag trodde det hade gått dåligt för mig på tryouten och när hon sa att jag kom in blev jag sjukt glad...kunde inte fokusera ordentligt i skolan på jätte länge!
Jag hade min sista uppvisning med mitt gamla lag som jag trivdes jätte bra med!
Hade min första skolavslutning i min nya skola(enda bilden jag hitta från avslutningsdagen och jag vet den är skit ful!!)
Började träna med mitt nya lag och där började jag inse hur mycket jag behövde träna för att bli duktig, kände mig extremt dålig gemför med alla andra, funderade på att byta till Junior B...vilket jag inte gjorde och jag är så glad att jag inte gjorde det!!!! =)
Fastnade i världens ösregn med min mosters hund, vi gick vilse i skogen och det började åska, blixtra och det var så mycket regn att jag inte såg något. Till slut hamna vi i skarpnäck och satte oss under en bro mot skydd för regnet. Båda skakade av allt kallt regn tillslut torkade mina händer och jag kunde ringa efter skjus.
 åkte till Liseberg för första gången(jag vet lite är efter med det?)
Var med om en båtkrock (blev inte skadad men en massa andra blev det)
Var på ett super underbart cheer sommarläger!
Åkte till min första och sista Falun! Som var så sjukt rolig
Jag blev heltokig i X factor! Så jag och Lisa drog dit på en fredagsfinal och stod utanför i ungefär 3 timmar för att få bra sittplatser, och vi fick det!! Längst fram vid "catwalken" och på pausen stod jag precis mitt emot isak Danielson och pratade lite och fick en kram av Oscar Zia :)
Hade min första showcase och jag klarade allt i programmet!
Jag var Isoldes monster på hennes holloween fest
I slutet av året kom jag i en ordentlig stress period där varken träning eller skolan gick bra, all skol stress släpptes ut på träningarna och blev hel stressad för småsaker...till slut ordnade allt sig med betyg som jag blev jätte nöjd med och tack vare det kunde jag slappna av överhuvudtaget.
Fick ett super bra avslut på 2012 året!!
 
 
 
Hahah fick inte ens med allt nu! Men tog med det jag kunde komma på, men jag vet att det blev mycket cheer men det var ett väldigt cheerigt år!! Jag utvecklades mycket och höll till väldigt mycket i hallen, där har jag har bra minnen och mindra bra minnen ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0