Åh måste bara sägaaa!

Hejsan! Sitter och väntar på bussen som kommer om typ 15 minuter, men vad gör det mig idag? För jag är på så bra humör!!! 1. Jag har studiedag imorn också 2. Det gick så sjukt bra på träningen!
Måste bara skriva det :D Haha det var verkligen en perfekt första träning efter lovet, jag fick nämligen reda nu på lovet att jag kan ha svaga och överrörliga vrister och det är därför min balans varit dåliga i byggen...Meeeen då började jag varje kväll och morgon göra lite vrist styrka i kanske 3 minuter. Trodde inte det skulle ge resultat, Men det gjorde det faktiskt?! :) jag klarade det bygget vi ska ha till DM och jag trodde aldrig jag skulle sätta det :) så jag är verkligen så glad!! Ni kanske inte förstår, men känslan när man klarar ett svårt bygg är faktiskt lite obeskrivligt :)
Man får freaking adrenalin!

Hehe vi ses ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0