Nisse <3

Hej, bloggar här bara för att?
Anyway vår lilla katt Nisse, har blivit mycket tamare, i början fräste han så fort man kom för nära honom under soffan. Men nu kommer han fram och spinner och vill bli klappad! <3(åtminstone åt mig, han fräser fortfarande åt Isolde haha!) och igår kväll tog han sig en liten tur ner till mitt rum och kollade runt, han hoppade upp i min säng sen och var där ett litet tag :) Nisse är fortfarande lite små försiktig men Gud ni skulle sett honom när han bodde ute, han blev rädd för ett löv då :P någon bekant ska iaf få honom sen, jag vill att han ska få det så bra som möjligt! Önska verkligen vi kunde behålla honom

Ses

Ni ska se hans ögon! Dom är lime gröna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0