Stackars Tilde!!

Hej, så idag är jag ledig och när jag vakande imorse och skulle gå upp hörde jag små ljud från vardagsrummet så jag går och kollar vad det är, för igen var hemma alla hade ju åkt till jobbet och skolan....bara det att där sitter Tilde i soffan och håller på med något halsband?Hon säger att mamma och pappa är borta, att hon letat överallt!! Så jag fick förklara att dom åkt till jobbet men jag fattade inte vad hon gjorde hemma själv, så jag ringde mamma och frågade vad Tilde gjorde hemma, hon visste Inte heller, Gud hon blev ju jätte chockad, tänk om jag liksom inte varit hemma då hade hon varit hemma själv hela dagen!! Så sen visade det sig att Daniel trodde mamma skulle vara hemma idag så han lämnade inte Tilde på dagis. Måste ju varit så konstigt för Tilde, som vaknade och ingen var hemma! Haha stackarn hon hade inte ätit frukost och klockan var 10! Sen Kom iaf mormor för att lämna henne på dagis. Hon kommer aldrig glömma när hennes föräldrar glömde henne hemma! Hahah ;P vi ses <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0