Wäää school tomorrow!

Ush ush det är skola imorn. Orkar inte!!!
Kommer inte ens kunna komma ur sängen imorgon eller ens kunna somna nu ikväll, kommer lägga mig as sent iaf för varför ligga vaken i 3 timmar utan att somna för då blir man pigg och tankefylld i huvudet så då blir det värre! Ska lägga mig i sängen och spela mitt nya ner laddade Harry Potter spel!! Hahah, nej men seriöst det är skit kul...förut kostade det 40 kr men nu har dom sänkt till 7 kr, så då passade jag på att köpa det till min iPhone :) haha vi har exakt samma spel på play station och x box men jag ville ha på mobilen ändå! :D så det blir bärbart.
Den enda bra med att skolan börjar imorn är att vi sen är lediga tisdag och onsdag, så ha så kul i skolan sen ni icke kunskapare :) och känner jag vår skola rätt kommer dagen imorgon vara så kort att man kan skippa lunchen och äta riktigt mat sen?
Vi seees ! <3

Hahah jag vill inte växa upp...aldrig ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0